تبلیغات
وب عمومی (همه چیز در یک نگاه) - لاغری در یک هفته تا 5 کیلو
 
وب عمومی (همه چیز در یک نگاه)
درباره وبلاگ


با سلام خدمت دوستان عزیز
الهام کشاورز هستم
امیدوارم از مطالبی که در وبلاگ قرار میدم استفاده کنید
لطفا نظرات خودتون رو با ما در میان بزارید
با تشکر

مدیر وبلاگ : الهام کشاورز
نویسندگان
دوشنبه 2 اسفند 1395 :: نویسنده : الهام کشاورز

لاغری در یک هفته تا 5 کیلو رو با روش اصولی و علمی فیت شو و بدون قرص و دمنوش تجربه کن!


اگر میخوای لاغری در یک هفته تا 5 کیلو رو تجربه کنی باید یک برنامه موثر داشته باشی!


برنامه ای که اینجا بهت معرفی می کنم رو روی تعدادی از شاگردهام تست کردم که به دلایلی میخواستن سریعا نتیجه بگیرن! مثلا جشن عروسیشون نزدیک بوده یا قرار آتلیه داشتن و این برنامه به طرز خارق العاده ای روشون جواب داده. در واقع نتیجه مشابه با یک رژیم 4 هفته ای رو در یک هفته میده!


هرچند این لاغری دائم العمر نیست ولی میتونه یه نقطه شروع برای آغاز یک زندگی سالم و شاد و فیت شویی باشه و بهت انگیزه لازم برای ادامه رو بده!


اصلا ممکنه 5 کیلو توی یک هفته کم کنم؟


قطعا شدنیه اما همه ی اون 5 کیلو چربی خالص نیست ومقداریش هم آب بدنه!


در واقع با توجه به میزان انرژی که برای هر کیلو چربی لازمه، روش بدون آسیبی برای سوزوندن اون همه چربی فقط توی یک هفته وجود نداره.


با این حال تو میتونی در هفته 5 کیلو گرم چربی و آب از دست بدی در واقع 5 کیلوگرم وزن کم کنی و باریک تر بشی یعنی سایز کم کنی.


دلیل از دست دادن آب اضافی بدنت توی این برنامه اینه که این برنامه باعث کاهش انسولین بدنت میشه که به از دست دادن کربوهیدرات هایی که آب رو در خودشون حبس کردن کمک می کنه!


بدن تو 300 تا 500 گرم کربوهیدرات رو در قالب گلیکوژن ذخیره می کنه که سه برابر وزنش در خودش آب نگه می داره!


همچنین کاهش انسولین کمک میکنه تا کلیه هات سدیم اضافی رو که خودش باعث حبس آبه دفع کنه.


در ادامه 1 گام از 7 گام اصولی برای کاهش 5 کیلوگرم در یک هفته رو باهم می بینیم:


 


گام 4- تمرین شدتی و تمرین با وزنه داشته باش!


ورزش بهترین راه برای از دست دادن چربی و زیباتر به نظر رسیدنه!


تمرین با وزنه علاوه بر سوزوندن چربی ها باعث به دست آوردن عضله میشه.


بعلاوه تمرین با وزنه میتونه کربوهیدرات و آب اضافی بدنت رو هم از بین ببره.


معمولا با رژیم متابولیسم افت پیدا می کنه. تمرین با وزنه میتونه سطح هورمون ها و متابولیسمت رو هم تنظیم کنه.


تمرینات شدتی کوتاه مدت هم یک روش عالیه و طبق تحقیقات یک تمرین شدتی 10 دقیقه ای برابر با 50 دقیقه ورزش عادی چربی میسوزونه و اثراتی مشابه تمرین با وزنه در متابولیسم و سطح هورمون ها داره.


مثلا 7 دور 30 ثانیه ای با سرعت در جا بزن و 60 ثانیه بین دورها استراحت کن.


 


برای دریافت 6 گام دیگه از 7 گام لاغری در یک هفته تا 5 کیلو به پیج زیر مراجعه فرمایید:


http://fitsho.ir/lose-5-kg-in-one-week





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
دوشنبه 9 بهمن 1396 08:27 ب.ظ
ممنون
سه شنبه 14 آذر 1396 09:59 ب.ظ
سه شنبه 14 آذر 1396 09:54 ب.ظ
ممنون
سه شنبه 14 آذر 1396 09:42 ب.ظ
مرسی
سه شنبه 14 آذر 1396 09:38 ب.ظ
خوب
سه شنبه 14 آذر 1396 09:33 ب.ظ
عالی
سه شنبه 14 آذر 1396 09:24 ب.ظ
good
دوشنبه 27 شهریور 1396 08:13 ق.ظ
Helpful info. Lucky me I discovered your site by chance,
and I am stunned why this coincidence did not came about
earlier! I bookmarked it.
دوشنبه 16 مرداد 1396 07:15 ب.ظ
Currently it sounds like BlogEngine is the preferred blogging platform available
right now. (from what I've read) Is that what you
are using on your blog?
شنبه 14 مرداد 1396 05:45 ق.ظ
Great blog you have got here.. It's hard to
find high quality writing like yours these days.
I seriously appreciate people like you! Take care!!
یکشنبه 8 مرداد 1396 02:58 ق.ظ
I have read so many articles regarding the blogger lovers however
this piece of writing is genuinely a fastidious article,
keep it up.
دوشنبه 28 فروردین 1396 05:39 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts about لاغری.

Regards
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :